Witaj!

Jesteś zainteresowany tworzeniem szablonów, a nie wiesz jak się do tego zabrać? Template School to idealne miejsce, w którym nauczysz się kodowania i wykonywania prac.
Kto wie, może dzięki szkoleniu niedługo dołączysz do szabloniarni lub założysz własny blog graficzny?

Obserwatorzy

1.Hold me now

Nadeszła ta chwila czyli opublikowanie pierwszej notatki na blogu! Ale może zacznijmy od początku,nazywam się Dorian i mam 15 lat. Przygodę z grafiką zacząłem 4 lata temu. Wszystko zaczeło się od strony na fb,to właśnie tam zacząłem robić grafiki na zamówienie i gdyby nie to to pewnie by mnie tu nie było.  Jestem tutaj by się czegoś nauczyć. Moim takim małym marzeniem jest nauczyć się robić szablony. Próbowałem już nie raz samemu coś zdziałać,ale z mniejszym lub większym skutkiem mi się to nie udowało. Mam dzisiaj dla was bardzo mało grafik,ale obiecuje ,że następnym razem będzie więcej! Mam nadzieję ,że moje prace przypadną wam do gustu.

Tła


Koloryzacje

Enjoy!



6 komentarzy:

  1. Hejo:) Mam nadzieję, że dzięki Template School nauczysz się wielu ciekawych rzeczy.
    Bardzo podoba mi się tło z Seleną Gomez. Sygnaturka otwierająca post też jest całkiem niezła. Jeżeli jest co mogłabym Ci poradzić, to potrenowanie nad napisami. Sama mam z nimi spory problem.. To chyba pięta Achillesowa każdego grafika.

    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w nauce pisania CSS! Danni xx.
    (https://graphic-danni.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace są całkiem ładne jeśli chodzi o kompozycję. Koloryzacja jednak mogłaby być bardziej stonowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się spełnić to marzenie. :)
    Już teraz tworzysz całkiem ładną grafikę. Pamiętaj tylko, by nie przedobrzyć i staraj się cały czas rozwijać.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń