Witaj!

Jesteś zainteresowany tworzeniem szablonów, a nie wiesz jak się do tego zabrać? Template School to idealne miejsce, w którym nauczysz się kodowania i wykonywania prac.
Kto wie, może dzięki szkoleniu niedługo dołączysz do szabloniarni lub założysz własny blog graficzny?

Obserwatorzy

0. Otwarcie i Sprawy Organizacyjne

Witajcie! Pewnie zastanawiacie się dlaczego oreuis zakłada kolejny blog graficzny. Odpowiedź jest prosta. Widząc jak nasza graficzna rodzinka maleje postanowiłam stworzyć nową. Zdaję sobie sprawę, że wiele osób patrzy na kody CSS jak na czarną magię, które dla grafików są bułką z masłem. Chciałam więc ułatwić to zadanie i przekonać wielu z Was, że tworzenie szablonów wcale nie jest takie trudne. Mam nadzieję, że zarażę Was tą pasją i zechcecie dołączyć do grafikosfery. Może niektórzy z Was w końcu stworzą swój pierwszy szablon, który ozdobi wasz blog z opowiadaniem, a może tak Wam się to spodoba, że dołączycie do szabloniarni i zaczniecie wykonywać zamówienia? Każdy jakoś zaczyna, więc nie bójcie się spróbować, bo nic nie stracicie.


Mam nadzieję, że spodoba Wam się pomysł dołączenia do tej Graficznej Akademii. Czekam na Wasz odzew.

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym blogiem. Pamiętam jak sama zaczynałam ze swoim blogiem i naprawdę dziki temu że go mam nauczyłam się sporo, więc na pewno będzie ten blog przydatny dla początkujących. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję <33 Dziękuję bardzo za wsparcie ♥

      Usuń
  2. O kurczę, super pomysł! :D Na pewno taki blog będzie przydatny dla początkujących (I może i nie tylko :)) grafików i szabloniarzy. :)
    Ogólnie jestem bardzo za. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się pomysł otwarcia Graficznej Akademii. Na pewno już niedługo będziemy oglądać prace zupełnie nowych grafików. Przyda się w naszym świecie kilkadziesiąt nowych duszek z masą nowych pomysłów.

    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilkadziesiąt to chyba zbyt dużo :) Aczkolwiek optymizm mile widziany ♥
      Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  4. To chyba coś dla mnie! Cieszę się, że powstał taki blog i jestem w nim od samego początku. Może wreszcie nauczę się robienia tych szablonów bo jak to już zostało powiedziane to dla mnie "czarna magia" :) Ogarniam w miarę podstawy, ale żeby wszystko ładnie skleić w całość to dla mnie wyzwanie.
    Czekam z niecierpliwością na te lekcję ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej dodać notki :)
      Pozdrawiam!

      Usuń