Witaj!

Jesteś zainteresowany tworzeniem szablonów, a nie wiesz jak się do tego zabrać? Template School to idealne miejsce, w którym nauczysz się kodowania i wykonywania prac.
Kto wie, może dzięki szkoleniu niedługo dołączysz do szabloniarni lub założysz własny blog graficzny?

Obserwatorzy

18. California

Po kilku miesiącach ciężkiej pracy mogę to wreszcie powiedzieć! Skończyłem pracę nad szablonem i wreszcie mogę wam go pokazać i jeśli chcecie możecie go pobrać. Szablon jest dosyć prosty to dla czego tyle czasu  zajeło mi zrobienie go? Poniekąd wina Bloggera i z drogiej strony lenistwo. To wszystko dało takie efekty, że właśnie dopiero go oddaję do użytku. Chciałbym też podziekować Oreuis za cierpliwość do mnie, bo pewnie nie raz  ją nadwyrężyłem. Nagłówek oczywiście wykonała Oreuis a ja dopisałem CSS. Już niedługo zabieram się za kolejny szablon w klimacie świątecznym. Główną rolę w szablonie będzie odgrywał nagłówek wykonany przeze mnie. Jeśli chcesz mi pomóc w css lub w grafice to jestem otwarty na wszelkie propozycje :)

Infinity

8 komentarzy:

  1. Piękny szablon! Mimo, że jest taki prosty (choć dla mnie to nadal czarna magia xd) to nagłówek dodaje temu wszystkiemu akcentu <33 Myślę, że ten prostu układ dodaje temu wszystkiemu uroku, a przez co uwaga skupia się bezpośrednio na grafice, dla mnie jak najbardziej na plus.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę! :D Szablon jak na jeden z pierwszych super! Bardzo mi się podoba dobranie kolorów. :)
    Jedynie (jeśli mogę coś podpowiedzieć), to fajnie byłoby wyrównać kolumnę do nagłówka i byłoby już w ogóle cudnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny pattern z tyłu oraz pasująca kolorystyka. Trzy kolory w zupełnością wystarczą do stworzenia prostego szablonu. Przyczepię się do detali. Głowna kolumna z postami i kolumną boczną powinna być przesunięta w prawo o jeszcze jakieś 2px, żeby była na równi z nagłówkiem. To niby drobnostka, a jednak rzuca się w oczy. Mało kiedy widzi się szablony, gdzie kolumna boczna zaczyna się w jednej czwartej części nagłówka. Zazwyczaj jest "poza" nagłówkiem, albo kończy się razem z nim. Wtedy kolumny są węższe. Ty jednak zrobiłeś inaczej. Nie jestem pewna czy to cel zamierzony, niedopatrzenie czy coś innego. To nie błąd. Tak tylko piszę byś miał tego świadomość :)
    Wszystkie szczegóły takie jak data, komentarze, etykiety w poście wyglądają na nieskończone. Brakuje mi w nich marginesów, wyrównania tekstu i jakiegoś ładnego umiejscowienia.
    Ogólnie szablon jest schludny i prosty. Wystarczy tylko popracować nad wykończeniami :)
    Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko! I nie ma jakiejś przesady, wiesz oczopląsu i te sprawy. "Żywy" nagłówek robi robotę. Dobranie do niego spokojnych barw to świetne rozwiązanie. Odbiorca nie ma wrażenia, że jest czegoś za dużo na szablonie.

    Buziaki~

    OdpowiedzUsuń