Witaj!

Jesteś zainteresowany tworzeniem szablonów, a nie wiesz jak się do tego zabrać? Template School to idealne miejsce, w którym nauczysz się kodowania i wykonywania prac.
Kto wie, może dzięki szkoleniu niedługo dołączysz do szabloniarni lub założysz własny blog graficzny?

Obserwatorzy

15. Kody na menu

Przychodzę dziś z instrukcją na menu. Zdaję sobie sprawę, że czasem trudno wymyślić jakieś fajny wygląd menu i jego efekt po najechaniu. Samo zmienienie koloru czasem nie wystarcza, dlatego postanowiłam dać wam parę gotowych kodów. Trochę czasu zajęło mi zrobienie żywych podglądów w poście. Mam jednak nadzieję, że wszystko dobrze się wyświetla. 











Mam nadzieję, że kody okażą się przydatne. Oczywiście to tylko część z nich. Mam w głowie jeszcze wiele pomysłów na wygląd menu, którymi podzielę się z Wami w najbliższej przyszłości. W razie pytań, próśb czy propozycji piszcie śmiało. 

4 komentarze:

  1. Świetne kody :) Właśnie mam zamiar zabrać się za szablon

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju, naprawdę nie wiem czy blog jeszcze aktywny i czy ktoś odpisze, ale powie mi ktoś gdzie to wstawić? :( Bo niestety ale nie wiem jak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw musisz mieć w bloga wstawiony gadżet "Strony" (robi się to w zakładce "Układ"). Później schodzisz w zakładkę "Motyw", klikasz "Dostosuj" (pod podglądem bloga). Załaduje Ci się strona do edycji wyglądu bloga. W menu po lewej na dole opcja "Zaawansowane", a potem zjeżdżasz i na samym dole jest "Edytuj kod CSS" czy coś w tym stylu. W białe pole na kody, które się ukaże, wkleja się wybrany kod - albo pisze własny.
      Pozdrawiam serdecznie
      Atria Adara

      Usuń