Witaj!

Jesteś zainteresowany tworzeniem szablonów, a nie wiesz jak się do tego zabrać? Template School to idealne miejsce, w którym nauczysz się kodowania i wykonywania prac.
Kto wie, może dzięki szkoleniu niedługo dołączysz do szabloniarni lub założysz własny blog graficzny?

Obserwatorzy

7.One Last Time

Nie wierzyłem, że kiedyś nadejdzie taki dzień, kiedy będę mógł powiedzieć wam, że mam dla was szablon! Stworzyłem ten szablon we współpracy z Oreuis ponieważ to ona pomagała mi w css i bez niej szablon by nie powstał. Bardzo chciałbym ci Ola podziękować za poświęcenie swojego cennego czasu na pomocy w kodowaniu. Chciałbym aby każdy z was podzielił się swoją opinią dotyczącą tego szablonu i zapraszam do pobierania!



3 komentarze:

  1. Szablon wygląda schludnie. Widać konsekwencję. Jednak kolumny i nagłówek zdają się latać. Między nimi jest dość duża odległość przez co miejscami szablon wygląda pusto. Mimo iż kody są proste uważam, że to całkiem udany layout.
    No i nie ma za co dziękować :) Jestem po to by pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówczynią, iż trochę za duże odległości są między kolumnami. Z tym trzeba uważać. Mnie też troszkę "drażni" to nierówne dopasowanie kolumn do nagłówka, to znaczy kolumna centralna jest lekko "węższa" względem lewej krawędzi nagłówka, zaś kolumna boczna rozszerza się aż poza prawą granicę nagłówka. Chodzi mi o pewną konsekwentność rozmiarów i dopasowania.

    Podobają mi się zastosowane przez ciebie odcienie - myślę, że pasują idealnie. Jednak brakuje mi akcentu tego różu, fajnie też by się sprawdził jako taki "dodatek", urozmaicający pracę. :D

    Fajnie dobrany efekt na menu, pasuje według mnie idealnie. I tu muszę wyrazić zazdrość, bo mnie nigdy nie udało się zrobić właśnie tej sztuczki z menu najeżdżającym na nagłówek, tak jakby był jego częścią. Jakoś brzydko albo dziwnie to się prezentowało. A ty poradziłeś sobie z tym świetnie. ;)

    No i z takich moich podstawowych rad to jeszcze mam jedną - wcześniej mówiłam o konsekwentności wymiarów układu bloga. Podobnie jest i z czcionkami. Co za dużo, to nie zdrowo. Staraj się decydować na maksymalnie 3 czcionki (choć to i tak wydaje się dużo xd), z których jedną zastosujesz w poście, tekście komentarzy, gadżecie teksty itd., a drugą w tytułach postu, gadżetów itd.

    Widać twoje postępy i widać też twoją ambicję i zapał, co zapowiada się bardzo pozytywnie, zwłaszcza że pracujesz pod okiem Oreuis. :D Nie pozostaje mi na ten moment nic innego jak tylko życzyć dalszej, nieustającej i niegasnącej weny :)

    OdpowiedzUsuń